Stella Academy

Hospitality met net dat beetje extra

Wat maakt een hostess of host van Stella Agency zo speciaal? Naast professioneel, vakbekwaam, representatief en stijlvol is ook het aspect ‘training’ een belangrijk element. Deze training is ontwikkeld door Stella Agency en voldoet aan alle eisen die verwacht worden van een goede en dienstverlenende medewerker met net dat beetje extra.

De hospitality training voldoet aan alle gedragsnormen die worden opgelegd door onze opdrachtgevers. Hieronder vallen: houding, toon, uiterlijk en gedrag. Ook zijn er normen die worden opgelegd door Stella Agency: professionele omgangsvormen, loyaliteit, betrouwbaarheid en spontaniteit.

Aan de hand van de bovenstaande gestelde eisen is er een training ontwikkeld die alle hospitality professionals die bij Stella Agency zijn aangesloten moeten volgen. Wij vinden dat permanente educatie een belangrijk onderdeel is binnen de hospitality branche.

De training bevat de volgende aspecten:

Het doel vanuit Stella Agency is in dit opzicht gelijk aan het doel van bedrijven waar wij voor werken. Wij geven ons personeel een zo goed mogelijke basis, wat resulteert in het beste ambassadeurschap voor ons alsmede voor onze opdrachtgevers.

AMBASSADEUR
Attent naar de klant en gasten zijn – Meedenken vermogen – Behulpzaam zijn – Actieve houding hebben – Samenwerkend vermogen tonen – Service minded te werk gaan – Aandachtig luisteren en reflecteren – Dienstverlenend oogpunt handelen – Enthousiast overkomen – Uiterlijke verzorging staat centraal – Resultaatgericht handelen.