Hanna Funke DIE FAVORITEN

De teamgeest van Stella Agency was opmerkelijk

In 2024 lanceerde MINI hun nieuwe generatie voertuigen, de grootste productlancering in de geschiedenis van MINI tot nu toe. De International MINI Dealer Experience (IMDE) is een bestaand conceptformaat dat wereldwijd de topmanagers van MINI-investeerders, eigenaren en dealers fysiek samenbrengt om hen de nieuwe voertuigen te presenteren. Het doel van de IMDE was om alle relevante informatie over de nieuwe producten te verstrekken en tegelijkertijd hun motivatie en vertrouwen in het merk te versterken. Het evenement richtte zich op merk-, bedrijfs- en productonderwerpen in combinatie met actieve rijervaringen met de nieuwe MINI Family.

Een van de sterke punten van Stella Agency was het grote en competente team van betrouwbare en uiterst vriendelijke hosts en hostesses. Elke medewerker leverde gedurende de gehele periode foutloos werk. Dit was te danken aan het sterke werk van het projectteam op kantoor, dat een hoge mate van professionele betrouwbaarheid toonde.

Stella Agency overtuigde ons met een zeer duidelijke en eerlijke offerte die volledig voldeed aan onze eisen. Daarnaast wist het projectteam ons tijdens meerdere voorbereidende vergaderingen te overtuigen van hun expertise. Ons doel was om een betrouwbare partner aan onze zijde te hebben gedurende de zes weken durende projectperiode.

De flexibele indeling van de diensten en de soepele samenwerking waren bijzonder prettig in de samenwerking met Stella Agency.

Wij zouden Stella Agency zeker aanbevelen, omdat al onze eisen werden vervuld en we zeer tevreden waren met hun werk. De teamgeest van Stella Agency was opmerkelijk.

"Wij raden Stella Agency aan, omdat al onze wensen werden vervuld en we tevreden waren met hun werk. De teamgeest van Stella Agency was opmerkelijk."

- Hanna Funke DIE FAVORITEN